Klachten

  • Klachten

    Klachtenprocedure

    EPDMTotaal is uw partner voor een perfect dak en de beste service is voor ons prioriteit. Hoewel wij ons uiterste best doen, kan het gebeuren dat u een klacht heeft over een van onze producten of over onze service.

    Wij nemen elke klacht zeer serieus en zullen er alles aan doen om de klacht te verhelpen. Wij willen onze site, aanbod en service continu verbeteren. Om dit allemaal te realiseren hebben wij een klachtenprocedure opgesteld, rekening houdend met wettelijke rechten en bepalingen.

    1. Meldt ons de klacht

    per e-mail of via het contact formulier: 

    Meld de klacht (binnen 1 week na levering) per mail  aan info@epdmtotaal.nl met als onderwerp "klacht". Maak foto's van de ontvangen order, beschadiging of beschadigde verpakking. Zodra wij de klacht hebben ontvangen sturen wij u een bevestiging. De klacht direct melden via het contactformulier kan natuurlijk ook.

    telefonisch
    U mag de klacht ook (binnen 1 week na levering) telefonisch aan ons doorgeven. Op werkdagen zijn wij van 08:30 tot 17:00 bereikbaar op 088 03 06 201.

    2. Wij gaan aan de slag

    Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, gaan wij aan de slag om uit te zoeken wat er is misgegaan en doen wij onze uiterste best de klacht direct te verhelpen of zo snel mogelijk met een oplossing te komen.

    3. Klachtencommisie

    Uiterlijk binnen drie dagen na ontvangst van de klacht nemen wij contact met u op. Uiteraard nemen wij uw klacht altijd serieus en het is gelukkig nog niet voorgekomen dat we er samen niet uitkomen. Mochten wij er samen toch niet uitkomen, dan kan de klacht gemeld worden bij de onafhankelijke klachtencommissie van de Thuiswinkel Waarborg. Over de Thuiswinkel Waarborg klachtenprocedure kun u hier meer informatie vinden.

Staat uw vraag er niet tussen?

Is uw vraag nog steeds niet beantwoord of wil u graag meer informatie over een van onze producten?
U mag altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon